actor

Sol Invictus

duminică, 26 septembrie 2010

Un Banc

La scoala, profesoara ii intreaba pe copii despre meseriile parintilor lor:

Sandel: Tata este avocat!
Profesoara: Minunat, Sandel. O meserie vocationala, grea..foarte frumos. Urmatorul!
Marcel: Tata meu este macelar!
Profesoara: Foarte bine, Marcel. O meserie grea si necesara. Urmatorul!
etc etc
Profesoara: Bula, tatal tau cu ce se ocupa?
Bula: .... Tata meu..danseaza noaptea intr-un bar si se dezbraca pe muzica si..daca un nenea ii baga destui bani in chiloti se duce cu nenea ala in padure si face ce zice nenea.
Profesoara: Oh..copii, asta este tot pentru ziua de azi. Toata lumea sa iasa in pauza. Bula, tu mai ramai un pic.
copii ies
Profesoara> Vai, Bula, daca stiam asta despre tatal tau nu te mai puneam sa zici. Te rog sa ma ierti.
Bula: De fapt, am mintit. Tata nu lucreaza unde am zis.
Profesoara: dar de ce ai mintit mai Bula?
Bula: Pai...tata este consilierul lui Basescu, dar mi-a fost rusine sa zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu